عطر ساواج

27

تیر

عطر ساواج

عطر ساواج یکی از بهترین عطر ادکلن های مردانه است که روایح منحصر به فردی را در خود جای داده است. نت های ادویه ای و چوبی در این عطر ادکلن احساس می شود.

عطر Sauvage Eau de Toilette یکی از عطرهای مردانه دیور است. ادو تویلت Sauvage که در بین همه قابل تشخیص است، دنباله‌ای را ترجمه می‌کند که خود را تحمیل کرده است.

ادو تویلت Sauvage با ترکیبی از طراوت خام یک ترنج فلفلی و دنباله نجیب یک چوب کهربا، قابل پر کردن مجدد است. ادو تویلت Sauvage مانند یک نفس شدید و تازه، ترکیبی صریح برای یک مرد آزاد و صمیمی است.

برای ایجاد Sauvage، من از مرد شروع کردم. یک مردانگی صریح و آشکار. مانند تصویر مردی خارج از مد، خارج از زمان. » فرانسوا دماشی، عطرساز و خالق دیور

فرانسوا دماشی برای Sauvage یک اسانس از ترنج رجیو با کیفیتی خاص را لازم داشت. یک ترنج انحصاری که او با تولیدکنندگان محلی شکل می‌دهد تا امضای «دخت‌ساز» برای خانه دیور به دست آورد. مملو از خورشید کالابریا است، میوه ای تر است و دارای جنبه های منحصر به فرد، کمی فلفلی و خوش طعم است.

بطری 100 میلی‌لیتری و 30 میلی‌لیتری ادو تویلت Sauvage خود را با علامت «REFILLABLE» در پشت بطری (30 میلی‌لیتر ادو تویلت) یا پایین (100 میلی‌لیتر ادو تویلت) با 300 میلی‌لیتر Sauvage Refill پر کنید.

اشتراک گذاری

ارسال نظر