عطر های نوستالژی

11

اسفند

عطر های نوستالژی

عطر های نوستالژی - عطر بهشتی

یاد آوری خاطرات، هنری ست که عطر ها به خوبی به آن مسلط هستند. عطر ها می توانند خاطرات گذشته ما را به یادمان بیاورند. دوران کودکی، نوجوانی، جوانی و ... دورانی که مادر بزرگمان در در آشپزخانه مشغول آماده سازی غذا بود. تابستان های بی دغدغه دوران دانش آموزی و اولین آشنایی با همسرمان. عطر ها دنیای پیچده ای دارند. تاثیر روایح می تواند بسیار شگرف باشد و تصاویر را به یاد ما بیاورند. یاد آوری گذشته و ادوار قدیم تنها در قدرت عطر های نوستالژی ست. در این مقاله قصد داریم شما را به گذشته ببریم. جایی که خاطرات در آن دفن شده اند. علاقه مندان به خرید عطر گرمی ارزان می توانید از سایت عطر بهشتی اقدام به تهیه عطر گرمی و اسانس نمایند. عطر های نوستالیژ زنانه و مردانه ای که می توانند بوی گذشته را به همراه داشته باشند. انواع عطر لوزی را می توانید در سایت عطر بهشتی با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید. گاهی اوقات مروری در گذشته می تواند بسیار جذاب و به یاد ماندنی باشد. ادکلن‌ های معروف قدیمی زنانه و ادکلن‌ های معروف قدیمی مردانه همگی ما را در ژرفای ذهنمان غرق خواهند کرد. عطر بهشتی انواع روایح نوستالژی را به مشتریان خود با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند. 

معرفی تک تک رویاحی که در بالا آورده شده اند

عطر رمی لاتور سیگار (مردانه)

رمی لاتور سیگار - عطر بهشتی

عطر رمی لاتور سیگار با رایحه گرم و تلخ خود از سال 1996 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی آروماتیک چوبی (تنباکویی) می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    ترنج ، لیمو ترش، آلو ، آناناس ، گلابی
نت میانی    شمعدانی ، یاس، برگ خشک برگبو ، گل جعفری
نت پایه    مشک ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، تنباکو

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی رمی لاتور سیگار تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی سیگار

کلیک نمایید.

آرامیس 900 (مردانه)

آرامیس 900 (مردانه)  - عطر بهشتی

عطر آرامیس 900 مردانه با رایحه گرم و تند خود از سال 1973 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی چوبی مدیترانه ای
 می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

رایحه اولیه    ترنج ، اقاقیای برزیلی ، لیمو ترش، ترکیبات سبز ، گشنیز
رایحه میانی    رز ، شمعدانی ، ریشه زنبق، میخک صدپر ، یاس، گل برف
رایحه پایه    کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، مشک زباد

قیمت عطر گرمی با کیفیت را می توانید در عطر بهشتی به راحتی مشاهده نمایید.

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی آرامیس 900 تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی آرامیس 900

کلیک نمایید.


راجر گالت اوپن (مردانه)

راجر گالت اوپن (مردانه) - عطر بهشتی

عطر راجر گالت اوپن با رایحه گرم و تند خود از سال 1989 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی چوبی معطر می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس
نت میانی    سالویا ، آویشن
نت پایه    نعناع هندی ، خس خس ، تنباکو

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی راجر گالت اوپن تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی اوپن

کلیک نمایید.

دریک اورلان (مردانه)

دریک اورلان (مردانه) - عطر بهشتی

عطر دریک اورلان با رایحه گرم و تند خود از سال 1978 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی معطر فوژه می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

رایحه اولیه    اسطوخودوس ، رزماری ، آویشن ، ترخون
رایحه میانی    نعناع هندی ، سدر ، شمعدانی ، یاس، درخت کاج ، زیره، جوز ، فلفل
رایحه پایه    دانه تونکا ، مشک ، لابدانیوم، روایح دودی

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی دریک اورلان تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی دریک اورلان

کلیک نمایید. 

دیویدوف کول واتر (مردانه)

دیویدوف کول واتر (مردانه) - عطر بهشتی

عطر دیویدوف کول واتر با رایحه خنک و تند خود از سال 1988 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی معطر دریایی می باشد. این رایحه مناسب برای فصول گرم سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، رزماری ، گشنیز ، ترکیب کالون
نت میانی    بهار نارنج، شمعدانی ، چوب صندل سفید ، یاس
نت پایه    مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر ، تنباکو

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی دیویدوف کول واتر (مردانه) تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی کول واتر مردانه

کلیک نمایید.

سی کی اترنیتی مردانه

سی کی اترنیتی مردانه - عطر بهشتی

عطر سی کی اترنیتی مردانه با رایحه خنک و شیرین خود از سال 1990 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی معطر می باشد. این رایحه مناسب برای فصول گرم سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

رایحه اولیه     اسطوخودوس، ماندارین، ترنج، لیمو
رایحه میانی    گشنیز، سوسن، شکوفه پرتقال، سرو کوهی، ریحان، گل یاس،  مریم گلی ، گل شمعدانی
رایحه پایه      چوب صندل، عنبر، مشک، خس خس، چوب قرمز برزیلی

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی سی کی اترنیتی تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی سی کی اترنیتی

کلیک نمایید.

دیویدوف کول واتر (زنانه)

دیویدوف کول واتر (زنانه) - عطر بهشتی

عطر ردیویدوف کول واتر زنانه با رایحه خنک و شیرین خود از سال 1996 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه زنانه در گروه بویایی گلی دریایی می باشد. این رایحه مناسب برای فصول گرم سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر زنانه عبارت است از:

نت اولیه    لاله مردابی، انگور فرنگی سیاه، مرکبات ، گل سوسن، آناناس ، خربزه ، ترکیب کالون، به
نت میانی    لاله مردابی، رز ، یاس، گل برف ، عسل ، نیلوفر آبی ، زالزالک
نت پایه    مشک ، وانیل ، خس خس ، بنفشه ، چوب صندل سفید ، توت سیاه، هلو ، تمشک

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی دیویدوف کول واتر (زنانه) تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی کول واتر زنانه

کلیک نمایید.

کوکو مادمازل شنل (زنانه)

کوکو مادمازل شنل (زنانه) - عطر بهشتی

عطر کوکو مادمازل شنل با رایحه ملایم و شیرین خود از سال ۲۰۰۱ تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه زنانه در گروه بویایی گلی مدیترانه ای می باشد. این رایحه مناسب برای فصول گرم سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر زنانه عبارت است از:

نت اولیه    پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال، ترنج
نت میانی    میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ
نت پایه    لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس، مشک

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی کوکو مادمازل تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی کوکو شنل

کلیک نمایید.

جوپ هوم (جوپ قرمز) (مردانه)

جوپ هوم (جوپ قرمز) (مردانه) - عطر بهشتی

عطر جوپ هوم (جوپ قرمز) با رایحه گرم و تند خود از سال 2003 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی شرقی فوژه می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    لیمو ، ترنج ، نارنگی ، بهارنارنج
نت میانی    گل یاسمن ، گل همیشه بهار ، زنبق وحشی ، دارچین ، هل
نت پایه    نعناع ، وانیل ، چوب صندل ، لوبیا تونکا

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی جوپ قرمز تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی جوپ قرمز

کلیک نمایید.



کاپتان بلک (مردانه)

کاپتان بلک (مردانه) - عطر بهشتی

عطر کاپتان بلک با رایحه گرم و شیرین و تند خود از سال 2006 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه ای معطر می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    توتون ویژه برند کاپیتان بلک
نت میانی    ادویه جات، چوب جنگلی
نت پایه    گیاهان جنگلی

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی کاپیتان بلک تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی کاپتان بلک

کلیک نمایید.


کارتیر پاشا (مردانه)

کارتیر پاشا (مردانه) - عطر بهشتی

عطر کارتیر پاشا با رایحه گرم و ملایم خود از سال 1992 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه در گروه بویایی چوبی معطر می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر مردانه عبارت است از:

نت اولیه    نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، نعناع ، زیره، رازیانه
نت میانی    اقاقیای برزیلی ، گشنیز
نت پایه    نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی کارتیر پاشا تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی کارتیر پاشا

کلیک نمایید.

جاست کال می مکسی (زنانه مردانه)

جاست کال می مکسی (زنانه مردانه) - عطر بهشتی

عطر جاست کال می مکسی با رایحه گرم و تند خود از سال 1976 تا به امروز در خاطرات باقی مانده است. این رایحه مردانه - زنانه در گروه بویایی شرقی گلی می باشد. این رایحه مناسب برای فصول سرد سال بوده و می تواند همراه جذاب و نوستالژیکی برای شما باشد. نت های بویایی این عطر زنانه - مردانه عبارت است از:

نت اولیه    آلدهید ، صمغ گالبانیوم
نت میانی    یاس، گل یلانگ ، پیچ امین الدوله
نت پایه    دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم

این رایحه توسط برند های اسانس سازی اروپایی باز طراحی شده است و شما می توانید این رایحه را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. برای خرید اسانس عطر گرمی کارتیر پاشا تنها کافی ست که بر لینک زیر:

عطر گرمی مکسی

کلیک نمایید.

پرفروش ترین عطر نوستالژی

همان طور که بیان کردیم دنیای روایح می توانند تاثیر بسیار شگرفی بر روی ما بگذارند. روح و روان آدمی پر است از خاطراتی که می توانند تا سالیان سال احساس خوب یا بد را در ما زنده کنند. عطر های نوستالژی نیز با تداعی کردن خاطرات مختلف تهنشین شده در ذهن ما خواهند توانست بر ذهنمان بهترین ها را یادآوری نمایند. انواع عطر نوستالژی را می توانید به راحتی از سایت عطر بهشتی با حجم و وزن مورد نظر خود تهیه نمایید. ما در عطر بهشتی در تلاشیم عطر های خاطره انگیز شما را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه کنیم. پرفروش شدن عطر ها بسته به سلیقه عام مردم و بازار هدف دارد. اگر عموم متقاضیان عطر و ادکلن از رایحه مد نظر خوششان بیاید علی القاعده فروش بالایی را تجربه خواهد کرد. خط بو، مشابهت رایحه، ماندگاری، پخش بو و تمامی ویژگی های عطر گرمی در اصفهان و در سایت عطر بهشتی بسیار بالا ست. زیرا ما سعی داریم از بهترین گرید های عطر گرمی استفاده کنیم. اگر می خواهید بهترین عطر نوستالژی را پیدا کنید به دبنال خاطرات خود باشید اما اگر دنبال پرفروش ترین عطر نوستالژی بهتر است که به نظرات دیگران را پیرامون رایحه مد نظر خود توجه کنید. پرفروش ترین عطر نوستالژی آن عطری ست که خاطرات بیشتری را در گذشته برای افراد مختلف جامعه ایجاد کرده است. این روایح با توجه به تاریخ و سلیقه جامعه می توانند متفاوت باشند. بنابراین عطر نوستالژی که در هند رایج است در دنیای عرب ممکن است که اهمیت خاصی نداشته باشد. بنابراین تداعی کردن خاطرات در تبدیل شدن یک رایحه به پرفروش ترین عطر نوستالژی موثر خواهد بود. عطر گرمی چی خوبه؟ سوال بسیاری از شما عزیزان می باشد که برای پاسخ به این پرسش مقاله ای را در این رابطه نوشته ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود. شما عزیزان و گرامیان می توانید با مراجعه به صفحات محصول موجود در سایت عطر بهشتی بهترین عطر های نوستالژی را با کیفیت های گوناگون و قیمت های مختلف تهیه و خریداری نمایید. همه ما کمی نوستالژی را دوست داریم، و یادآوری عطرهای مورد علاقه خود در دهه 90 یکی از راه‌های تداعی فوری خاطرات یکی از نمادین‌ترین دهه‌های زیبایی است. انواع عطر ارزان و خوشبو با داشتن قیمت و کیفیت مناسب مورد استقبال همگان قرار گرفته است. در دهه 90، اینترنت در حال تبدیل شدن به یک چیز بود و مردم از نمایش کوچکی به نام دوستان سیر نمی‌شدند. چکمه‌های رزمی، بادگیر، کت‌های روشن، پیراهن‌های فلانل و چرم‌های زیاد تنها تعدادی از ترندهای به یاد ماندنی مد دهه 90 بودند که مطرح شد، و وقتی صحبت از زیبایی به میان آمد، ابروهای نازک، سایه‌های زرق و برق دار و رنگ‌های لب مات همان جایی بود که بود. اما همه می‌دانند که هیچ ظاهری بدون عطر و بوی خاص کامل نمی‌شود. بیایید با برخی از نوستالژیک‌ترین رایحه‌ها و بهترین عطرهای زنانه دهه 1990 قدم بزنیم. چند مورد از اینها در آن زمان در زرادخانه شما وجود داشت یا دوست دارید اکنون می توانید امتحان کنید؟ دهه های مختلف می توانند تاثیر شگرفی بر روی سلیقه جوانان و نوجوانان آن دهه بگذارند. افراد سلبریتی و شناخته شده چه محبوب و چه منفور نیز بر روی تبدیل شدن یک عطر به پرفروش ترین عطر نوستالژی بسیار موثر هستند. بوها راهی برای ایجاد خاطرات دارند و این حس بسیار خوبی است. بهترین عطر مردانه دختر کش روایحی هستند که می توانند به خوبی بر روی عواطف و ذهن بانوان تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، بوی پاپ کورن و کیک شکلاتی می تواند شما را به یاد مهمانی ها و فستیوال های بچه ها بیاندازد، در حالی که یک مشک قوی و گلدار می تواند شما را به میز روشویی مادربزرگتان بازگرداند، جایی که احتمالاً موهای شما را شانه کرده است. بوها پیوند بسیار قوی با حافظه و احساسات نسبت به سایر حواس دارند و علم اعصاب در پس آن نهفته است. به گفته ونکاتش مورتی از هاروارد، بوها توسط لامپ بویایی، ساختاری در جلوی مغز که اطلاعات را برای پردازش بیشتر به سایر نواحی فرمان مرکزی بدن می فرستد، کنترل می شود. بوها مسیر مستقیمی به سمت سیستم لیمبیک، از جمله آمیگدال و هیپوکامپ، نواحی مربوط به احساسات و حافظه می‌روند. هنوز احساساتی شده اید؟ به پایین بروید تا چند رایحه کلاسیک و نوستالژیک را در طول سال‌ها ببینید و چه کسی می‌داند، ممکن است بخواهید این بار آن‌ها را به‌عنوان رایحه خاص خود امتحان کنید یا بو کنید! روایح و بو ها می توانند روان آدمی را جلا و یا آزار دهند و بسته به شرایط محیطی و یا خاطرات ما از انواع عطر نوستالژی این موضوع متغییر خواهد بود. اگر در دهه 90 بزرگ شده اید، مطمئناً تاماگوچی، فلاپی دیسک ها و آن تلفن های همراه عظیم قدیمی را به یاد دارید. ممکن است با تماشای یک قسمت از سیمپسون یا دوستان یا گوش دادن به یک آهنگ قدیمی احساساتی شوید. اما نوستالژی نباید به فرهنگ عامه ختم شود، و امروزه عطرهای نوستالژیک همه گیر هستند. ما تمایل داریم که آهنگ ها و تصاویر را به خاطرات متصل کنیم. اما در واقع، عطرها نیز قدرت باورنکردنی دارند. هر زمان که با عطری مواجه می شویم که قبلا استفاده می کردیم، بلافاصله به یاد آن دوره خاص از زندگی می افتیم. عطر برای کاهش استرس و اضطراب گزینه ای بسیار عالی برای رفع و کاهش استرس های روزمره زندگی شهری ست.  نوستالژی به عنوان احساساتی بودن در مورد گذشته تعریف می شود، معمولاً برای یک زمان یا مکان که با تداعی های شخصی شاد به یاد می آید. این می تواند توسط بسیاری از انجمن های مختلف ایجاد شود. وقتی به عکس‌های قدیمی افراد و مکان‌ها نگاه می‌کنید، گوش دادن به آهنگی که شما را به زمانی که برای اولین بار آن را شنیدید برمی‌گرداند، یا چشیدن چیزی آشنا از دوران کودکی‌تان می‌توانید خاطرات را تداعی کنید. پروفسور بری اسمیت، کارشناس حسی می‌گوید: «بو، بیش از هر حس دیگری، می‌تواند خاطرات قدرتمند و احساسی را برانگیزد. کل صحنه‌های آدم‌ها، مکان‌ها و اشیا را می‌توان با رایحه‌ای که مدت‌ها فراموش شده زنده کرد.» چه تعطیلات کنار دریا باشد، چه بازدید از یک نمایشگاه یا یک پیاده روی آفتابی در جنگل، استشمام یک عطر خاص می تواند ناگهان ما را به عقب برگرداند.» بر اساس یک مطالعه در بریتانیا بر روی بیش از 2000 بزرگسال، که اخیراً در دیلی میل منتشر شده است، برخی از بوها بیشتر از دیگران باعث ایجاد خاطرات نوستالژیک می شوند. این مطالعه 40 رایحه برتر را نشان داد که با بوییدن دوباره احساسات قدرتمندی را در بین بریتانیایی ها برمی انگیزد. روایح همانند عکس ها می توانند خاطرات را به یادمان بیاورند و علت آن هم تاثیر وقایع و بو ها در مغز است که به طور همزمان می توانند ثبت و ضبط شوند. بنابراین با تهیه عطر های نوستالژی می توانید مغز خود را به یادآوری گذشته تشویق نمایید. 10 بوی برتری که خاطرات نوستالژیک روزهای مدرسه، تعطیلات و عزیزان را ایجاد می کند شامل کرم ضد آفتاب، آدامس حباب دار، ماهی اند چیپس، علف تازه چیده شده، نخ آب نبات و باران روی آسفالت داغ است. عطر گرمی در اصفهان را می توانید در سایت عطر بهشتی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایید. اسطوخودوس و نعناع فلفلی به احتمال زیاد باعث ایجاد خاطرات مادربزرگ ها می شوند، در حالی که بوی بنزین، آلونک های قدیمی و ادویه قدیمی احتمالاً خاطرات پدربزرگ ها را تداعی می کند. عطر یک چیز فوق العاده قدرتمند است. نه تنها می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و تغییر دهد، بلکه می تواند زمان خاصی از زندگی شما را به یاد بیاورد دوران کودکی، اولین عطری که خریدید، یا شاید حتی روزی که نامزد کردید. ما عاشق شنیدن معنای عطر برای مردم هستیم، و همچنین دوست داریم داستان عطرهایمان را به اشتراک بگذاریم. بنابراین، ما فکر کردیم که برخی از عطرهای مورد علاقه خود را که باعث ایجاد حس نوستالژیک در ما می شود را با شما به اشتراک بگذاریم. با استفاده از حس بویایی خواهید توانست مغز خود را با خاطرات خوب خود هماهنگ نمایید و در دو دنیای گذشته و حال به طور همزمان زندگی کنید. عطر های نوستالژی می توانند حتی بر روی اعتماد به نفس ما نیز تاثیر بگذارند. این موضوعات به طور آزماشات مختلف بر روی مغز آدمی به اثبات رسیده اند. شما عزیزان و مخاطبین گرامی می توانید با تکیمل کردن سبد خرید خود در سایت عطر بهشتی پرفروش ترین عطر نوستالژی را در کمترین زمان ممکنه تهیه و خریداری کنید. بهترین عطر جذب کننده زنان در سایت عطر بهشتی با قیمت و کیفیت مناسب موجود شد. عطر نوستالژی وسیله ای موثر در بیاد اوردن خاطرات است بنابراین با خرید عطر های نوستالژی خود می توانید در دنیای خاطرات خوب و خوش خود با آرامش قدم بزنید. حال که از اهمیت روایح و تاثیر آنان بر روح و روان ما آگاه شدید می توانید عطر مورد نظر خود را از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. 

عطرهای نوستالژی زنانه

بانوان قدرت بالایی در شناخت روایح و تفکیک نت های بویایی از یکدیگر را دارند. استفاده کردن از روایح برای یاد آوری وقایع گذشته و اتفاقات خوب و خشو راهی موثر خواهد بود. عطرهای نوستالژی زنانه به نسبت عطر های مردانه از نظر تعداد بسیار کمتر هستند. اما بانوان نیز می توانند از روایح مردانه ای که مد نظرشان است تهیه کنند و به پدر، همسر و یا همکار خود هدیه دهند و هر روزی که آنان را ملاقات می کنند از عطر نوستالژی که به خود زده اند لذت ببرند. عطر های نوستالژی را می توانید از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت بهترین ها را به شما عزیزان ارائه خواهند کرد. عطرهای نوستالژی زنانه می توانند شما را به یاد مادر بزرگتان بیندازد. انواع عطر را می توانید در سایت عطر بهشتی تهیه و خریداری نمایید. شما می توانید یک عطرهای نوستالژی زنانه را به مادرتان هدیه دهید و او را به یاد دوران جوانیش ببرید. این موضوع بسیار لذت بخش خواهد بود. هنگام قدم زدن در کنار سواحل سفید با رایحه های مورد علاقه ما که ما را به یاد تعطیلات ساحلی لوکس می اندازد، آفتاب گرم را احساس کنید. با ترکیب ترنج و لیمو تازه با آکوردهای لطیف یاس و گل سرخ، عطر گود گرل رایحه مشک اسرارآمیز ایجاد می کند که شما را به دریا می برد. مشاهده غروب خاطرات تعطیلات را با عطر هیا نوستالژی ممکن است. این عطر با ادغام نت های میوه ای و گلی، به طور همزمان غنی و لطیف است تا رایحه تابستانی آرامش بخش را ایجاد کند که شما را به خاطر بسپارید. تبدیل شدن یک عطر به پرفروش ترین عطر نوستالژی با توجه به سلایق عموم جامعه در گذشته امکان پذیر است. عطر نوستالژی باید برای عموم مردم خاطره انگیز باشد، البته این موضوع می تواند مطابق سلیقه یک نفر نیز باشد زیرا هر کس به طور جداگانه اطراف خود را درک می کند و به خاطره می سپارد. بهترین عطر ها با رایحه گل رز نت گل رز را با بهترین روایح دیگر ترکیب کرده اند تا عطری زنانه را ایجاد نمایند. تصمیم گیری در مورد عطری که حس نوستالژی را برای من خوشایند کند سخت بود زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که مرا نوستالژیک می کند. برخی از عطرها به دوران کودکی من باز می گردند، یا خاطره ای جدیدتر را به وجود می آورند. با این حال، در نهایت، عطری را انتخاب کردم که مرا به یاد مادرم می اندازد. او عاشق عطرهای وانیلی و گلی است که چیزی کمی متفاوت ارائه می دهند قطعا این کار را انجام می دهد! احتمالا به دلیل شیرینی گلابی در دهانه آن است که در کنار گلهای سفید در قلب قرار گرفته است، قبل از اینکه یک کرم خوشمزه خشک شود. من در واقع تکرار Rouge را خودم می زنم زیرا طعمی اعتیادآور دارد که من کاملاً آن را دوست دارم، اما هنوز هم بسیار عطر L'Interdit است، بنابراین هنوز مرا به یاد مادرم می اندازد. خاطرات می توانند نت های گوناگون بویایی را در ذهن ها به تصویر بکشند. عطر بهشتی، مرجع خرید اینترنتی عطر شرکتی انواع رایحه های معروف دنیا را به مشتریان خود عرضه می کند. تنها کافی است یک اسپری از این اسپری مرا به دوران کودکی‌ام برگرداند و خواهرم را ببینم که خیلی رژگونه صورتی رنگ می‌زند و Sui Dreams را روی صورتی خود می‌برد که انگار یک کیف دستی واقعی است. خانواده من در داروخانه کار می کنند و Sui Dreams یکی از عطرهایی بود که می توانستید از کابینت قفل شده بخرید. یادم می‌آید که وارد کار مادرم می‌شدم و همیشه به همه عطرها خیره می‌شدم و فهرست‌های بی‌پایانی از عطرهایی که می‌خواستم امتحان کنم در ذهنم درست می‌کردم. Sui Dreams یکی بودن. وقتی کندال با آن به خانه آمد. او خودش را در آن فرو برد و از زدن آن بسیار افتخار می کرد. این باعث شد که من آن را بیشتر دوست داشته باشم. ما اتاق‌خواب‌های جداگانه‌ای داشتیم، اما من همیشه وقتی او نگاه نمی‌کرد، می‌توانستم بطری را مخفیانه داخل اتاقم بگذارم. تا به امروز، من عاشق این هستم که چقدر سرگرم کننده است، از بطری کیف دستی الهام گرفته از مد گرفته تا رایحه میوه ای و آبی آبی. هنوز در چشمان من رایحه ای زیباست. یک نماد واقعی هنوز هم از آن تعریف می کنم. نماد ها و سمبل های نیز می توانند در اذهان بمانند این برای افزایش فروش عطرهای نوستالژی زنانه و مردانه بسیار موثر خواهند بود. بهترین عطر های زنانه برای زمستان روایحی گرم و طبعی گرما بخش دارند و می توانند همراهی مناسب برای روز های سرد سال باشند. این قدرت روانی است که ما را به زمان، مکان و احساسی مرتبط می‌کند که عطر را به هدیه‌ای عالی تبدیل می‌کند، به‌ویژه اگر بوی خاطره‌ای مشترک با عزیزی که هدیه می‌دهید را به تصویر بکشد. و در حال حاضر شاید نزدیکترین راه برای ارتباط نزدیک در این زمانهای دور از اجتماع باشد! و به نظر می‌رسد این اثر روان‌شناختی و خلق‌وخو، اثری است که ما در تمام طول سال با Clearpay، سرویس پیشرو خرید در حال حاضر پرداخت بعداً هوس کرده‌ایم، عطر فاش‌کننده یکی از عبارات زیبایی که در سال 2020 بیشتر جستجو شده است. بل می‌گوید این نشان‌دهنده این است که ما به عطر به عنوان یک عمل مراقبت از خود و یادآور روایحی که زمان‌های شاد تر را تجربه کرده ایم روی آورده‌ایم، در این سال پرفراز و نشیب. "رویدادهای آسیب زا می توانند ما را درگیر نوستالژی کنند، جایی که خود را به زمان های دوست داشتنی منتقل می کنیم. عطر بهشتی، مرجع خرید عطر شرکتی آنلاین با داشتن انواع عطر ادکلن با کیفیت و مقرون به صرفه بهترین عطر ادکلن ها را ارائه می کند. پدیده ای که به عنوان اثر حافظه پروستی شناخته می شود. هماهنگ کردن با حواس ما می تواند به طور باورنکردنی زمینه ساز باشد و در نهایت سلامت روانی ما را بهبود بخشد. جدا شدن از خواسته های گذشته و آینده می تواند چالش برانگیز باشد، اما محاصره شدن توسط مناظر، صداها، مزه ها یا بوهای دلپذیر می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند." پرفروش ترین عطر نوستالژی زنانه باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا احساس لذت را در ما تداعی نماید. نکته جالب این است که پنج عطر پر فروش نوستالژی که در گروه بویایی پاتچولی ست همگی دارای نت ‌های گلی شاداب و نشاط ‌آور یاسمین، شدت خواب‌آور پاتچولی، رایحه آرامش‌بخش وانیل و یا نت‌های مرکبات پرتقال هستند. افزایش تولید هورمون شادی سروتونین و همچنین کاهش سطح هورمون استرس نوراپی نفرین. بل می‌گوید: «به دنبال این مواد در قلب و نت‌های پایه عطر باشید، زیرا در طول روز ماندگار می‌شوند و تأثیر بیشتری بر خلق و خوی ما دارند.» برای دیدن این پنج عطر نوستالژیک برتر ورق بزنید. ما شرط می‌بندیم که حداقل یکی از آنها به جک‌پات خاطره شاد برسد و یک هدیه یا هدیه عالی برای خود بسازد تا امسال را در سعادت حسی ببینیم. عطر 212 مردانه در شیراز یکی از بهترین عطر های مردانه است که در این شهر بسیار پرتقاضا ست و افراد زیادی تمایل به خرید این عطر را از سایت عطر بهشتی دارند. عید نوروز برای افراد مختلف جامعه می تواند خاطرات گوناگونی را به یاد بیاورد. عطر های نوستالژی را می توانید از سایت عطر بهشتی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایید. قیمت عطر های گرمی و ادکلن های شرکتی موجود در وب سایت عطر بهشتی بسیار مناسب تر است زیرا ما با هدف ارائه عطر های نوستالژی مختلف به علاقه مندان دنیای روایح بهترین ها را در کمترین زمان ممکنه به شما عزیزان ارائه می کنیم تا دنیایی خوشبو تر از همیشه را تجربه نماییم. 

عطرهای نوستالژی مردانه

خاطرات گذشته پر است از احساسات خوب و یا بد انتخاب ما در به یاد آوردن وقایع می تواند بر خرید عطر نوستالژی بسیار تاثیر گذار باشد. عطر های نوستالژی مردانه و زنانه می توانند ذهن ها را به گذشته های دور ببرند. آن دورانی که مغز ما بو ها را همراه با خاطرات ثبت و ضبط کرده است. مردی در دوران سربازی از یک عطر خاص استفاده کرده است با استشمام مجدد آن می تواند خاطرات سربازی را با خود مرور کند. عطرهای نوستالژی مردانه تنها برای ادوار گذشته نیستند و هنوز هم استفاده می شوند. اما برخی از عطر ها به گذشته و خاطرات قدیم پیوند خوده و دیگر مورد استفاده جامعه قرار نمی گیرند. در اصطلاح مد و فشن، دِ مُدِ شده اند. عطر های نوستالژی از خاطرات ما محافظت می کنند. استفاده کردن از لفظ محافظت کردن از خاطرات برای عطرهای نوستالژی مردانه یا زنانه به این معنا ست که با بو کردن عطر ها ما می توانیم خاطرات را از سیلاب فراموشی نجات دهیم. مغز انسان ذاتا برای از یاد رفتن وقاع خوب یا بد طراحی شده است. ما با یاد آوری کردن تنها می توانیم چیزی را در ذهن خود حفظ نماییم و با هر بار یاد آوری ذهن ما زمان بیشتری وقایع را در خود جای می دهد. عطر 212 مردانه در اصفهان از جذاب ترین روایح مردانه از بین میلیون ها رایحه مخصوص آقایان می باشد. عطرهای نوستالژی مردانه نیز به همین شکل روان آدمی را تحت تاثیر قرار می دهند. پرفروش ترین عطر نوستالژی باید بتواند اذهان مختلف یک جامعه را به یاد خاطره ای مشترک بیندازد. بنابارین عطرهای نوستالژی مردانه و عطرهای نوستالژی زنانه همگی برای شنا کردن در آب های عمیق گذشته طراحی شده اند. به گفته متخصصان، خاطرات و عطر یکی از قوی ترین پیوندهای برانگیزاننده در بدن و ذهن ما هستند. ونکاتش مورتی - عصب‌شناس برجسته دانشگاه هاروارد می‌گوید که بوها توسط بخشی از بدن (پیاز بویایی) پردازش می‌شوند که مسیر مستقیمی به بخشی از مغز ما دارد که با احساسات سروکار دارد. این باعث می شود عطر، همراه با طعم، حسی را ایجاد کند که به شدت توسط خاطرات ما شکل می گیرد. اگر به یکی از بوهای مورد علاقه خود فکر می کنید - چه ادویه کدو تنبل، درخت کاج، کیک کریسمس یا حتی یک ادکلن خاص - این احتمال وجود دارد که به لحظه خاصی از زندگی خود بازگردید. یک مطالعه علمی وجود دارد که نشان می دهد چگونه عطرها با حافظه مرتبط هستند. در سال 2017، گزارشی که در Cortex مغز منتشر شد، نشان داد که مغز ما قادر است به خاطرات بلندمدت خاصی با باز کردن قفل آنها از طریق بو دسترسی پیدا کند. در واقع، این مطالعه در سال 2013 نشان داد که فعالیت مغز در ارتباط با بوی گل رز در مقایسه با دیدن گل رز، بیشتر است. ما از بیش از 1000 نفر از جامعه PartyLite نظرسنجی کردیم تا از آنها در مورد رایحه، نوستالژی و آنچه در مورد عطرهای خانه دوست دارند بپرسیم. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چه چیزی متوجه شدیم. تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر عطر ها بر روی وقایع را به اثبات رسانده اند. عطر گود گرل در شهركرد از بهترین روایح زنانه امروزی ست که از زنی مدرن و شهری الهام گرفته است. شما می توانید با مراجعه به رفرنس های مرتبط در این زمینه نسبت به خرید عطر های نوستالژی مصر تر شوید. این که عطرها برای افرادی که ما مورد بررسی قرار دادیم تا این حد با دوران کودکی مرتبط است تصادفی نیست. لیلا ماگاوی یک روانپزشک است، او به VeryWell Mind گفت که "بو و احساسات در هم تنیده شده اند و می توانند برای سال ها در نرم افزار مغز ذخیره شوند." و این فقط افراد را به دوران کودکی خود باز نمی‌گرداند، به گفته مگاوی، «رایحه‌هایی که کودکان را آرام می‌کنند، می‌توانند استرس و اضطراب را برای تمام بزرگسالی کاهش دهند». ما با همکار مکرر عطر PartyLite Dominique Bouley در مورد قدرت تداعی کننده عطر صحبت کردیم. او عطرساز اصلی در عطرسازی پیشرو جهان Sozio است. بولی در طول سال ها عطرهای زیبای PartyLite از جمله Elderflower & Mint را تولید کرده است. ما از او درباره الهام بخشیدن به عطری که او می‌گوید مورد علاقه‌اش است، پرسیدیم. او گفت: «این الهام از یک پیاده‌روی گرم تابستانی در حومه‌های انگلیسی، در امتداد پرچین‌هایی از گل‌های مسن شکوفه مجلل و کلبه‌های کوچک زیبا با حاشیه‌هایی از نعناع باغی بود. گل های عسلی، رایحه سیب میوه ای شکوفه ها در کنار خنکی سبز برگ های شیرین نعناع. عطر گود گرل در اصفهان از بهترین ادکلن های زنانه موجود در سایت عطر بهشتی می باشد که می توانید آن را با بهترین قیمت بیابید. بولی با بیش از 30 سال تجربه در صنعت عطرسازی، اهمیت نوستالژی را هنگام خلق یک عطر جدید درک می کند. او در ادامه درباره رایحه‌های خاطره‌انگیز مورد علاقه‌اش از دوران کودکی‌اش به ما گفت: «یک خاطره محبوب من چیدن شاه بلوط در حیاط خلوت خانه خانوادگی من در ورسای است.» پرفروش ترین عطر نوستالژی باید ویژگی های مشترک یک جامعه را برانگیزد. بنابراین خاطرات مشترک یک ملت است که می تواند افراد به به خرید عطر های نوستالژی تشویق نماید. در حالی که برای آنها خاک خواری می کردم، عطر خاک خیس پاییزی آمیخته با برگ های کپک زده، بینی ام را پر کرد. این روزها هر بار که بوی روغن نعناع هندی را با نت‌های مرطوب، خاکی و چوبی آن استشمام می‌کنم، مرا به این خاطرات شاد نوستالژیک می‌برد.» وقتی از جامعه خود پرسیدیم که آیا عطری یادآور خاطرات خاصی است، بسیاری از پاسخ ها به زیبایی احساسی بودند: وقتی به دوران کودکی‌ام فکر می‌کنم، به صبح‌هایی که صبحانه درست می‌کردم فکر می‌کنم که تنها بوی قهوه و نان تست بود که با ادکلن پدرم مخلوط شده بود.» «بریده علف و صنوبر مرا به آن روزهای زیبای تابستان می برد که در آن بیرون بازی می کردیم و از شاخه های درخت صنوبر کابین درست می کردیم!» هر چیزی که با اسطوخودوس یا نعناع هندی آغشته شده باشد مرا به یاد سفرهای خرید با مادرم می اندازد، جایی که او مرا به فروشگاه های آرایشی می برد و من تمام عطرهای زیبای هر پیشخوان را می خوردم. ما در سایت عطر بهشتی با پیشنهاد کادوی ولنتاین در اصفهان قصد داریم این روز میمون را برای شما عزیزان جذاب تر و به یاد ماندنی تر نماییم. "چوب صندل مرا به یاد شعله ای قدیمی از زمان های بسیار دور می اندازد!" من به لطف پدرم وسواس زیادی نسبت به پاپ کورن دارم. وقتی کوچک بودم قبل از هر فیلم پاپ کورن را در ماهیتابه با کارامل خانگی که روی آن می ریختیم درست می کرد. هر هفته پاپ کورن می خوردیم و امروز با پسرم و شوهرم این سنت را حفظ می کنم، پاپ کورن و هر آخر هفته یک فیلم.» عطر توت فرنگی مرا به دوران کودکی ام می برد، جایی که زمانی به من اجازه داده شد آنقدر توت فرنگی از یک کاسه بزرگ بخورم که دیگر نمی توانستم بخورم! باران تازه تابستان مرا به یاد زمانی می اندازد که با نزدیک شدن طوفان رعد و برق از شنا در دریاچه به سرعت با دوچرخه به خانه برگشتیم. توت سیاه من را مستقیماً به زمانی می برد که با خانواده ام به چیدن توت می رفتم، قبل از اینکه همه آنها را به خانه ببرم تا مربای خوشمزه درست کنم.» ما همچنین از آنها خواستیم سه عطر برتر خود را که خاطرات خوبی را زنده می کند نام ببرند. با قضاوت بر اساس پاسخ های بالا، تعجب آور نیست که بسیاری از این عطرها به دوران کودکی، اعضای خانواده یا تابستان آنها مرتبط است. شما عزیزان می توانید در هر لحظه ای که اراده کنید انواع عطر نوستالژی را از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید ما در کمترین زمان ممکنه عطر مورد نظر شما به خدمتتان ارائه خواهیم کرد تا باشد که در روایح خوشبو و نوستالژی خود غرق شوید. 

قیمت ادکلن نوستالژی

متاسفانه اکثر روایح موجود در بازار ایران وارداتی بوده و به قیمت ارز وابسته هستند. هر تنشی در این بازار نوسانات قیمتی بازار عطر و ادکلن را تشدید کرده و باعث افزایش قیمت روایح خواهد شد. از طرفی مشتاقات عطر و ادکلن نیز دوست دارند همواره از روایح خوشبو و نوستالژی لذت ببرند اما این مهم اتفاق نمی افتد مگر با خرید عطر های گران قیمت. شاید از خود بپرسید آیا در دنیا هیچ جامعه ای وجود ندارد که قدرت خرید مردمش کم باشد و دوست داران عطر و ادکلن نتوانند از دنیای خود لذت ببرند؟ پاسخ به این سوال در شناخت انواع عطر گرمی و ادکلن شرکتی ممکن خواهد بود. اگر از خرید ادکلن اورجینال نا امید شده اید؛ می توانید به نمونه های مشابه بو مراجعه کنید. عطر های مشابه بو، سعی در تقلید رایحه عطر های پرفروش دنیا را دارند. عطر های گرمی با ماندگاری و پخش بوی بالا می توانند جایگزین خوبی برای عطر های اورجینال باشند. بنابراین با تهیه و خرید عطر گرمی نوستالژی می توانید علاوه بر لذت بردن از روایح، هزینه های خود را نیز مدیریت نمایید. قیمت ادکلن نوستالژی اگر به صورت عطر گرمی تهی شود بسیار مقرون به صرفه است. با خرید عطر گرمی فرانسوی با بهترین قیمت می توانید از این رایحه منحصر به فرد لذت برده و از قیمت و کیفیت این عطر مطمئن باشید. اما باید به این نکته نیز دقت کرد ک اگر عطر اورجینال مد نظرتان ارزان قیمت باشد بهتر است که نمونه ادکلن اورجینال آن را تهیه نمایید. برای استعلام قیمت ادکلن نوستالژی به صورت عمده می توانید با کارشناسان سایت عطر بهشتی تماس گرفته و لیست قیمت ها را از ما تهیه و خریداری نمایید. اگرچه بسیاری از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم عطرهای کریسمس یا پاییز را به عنوان مورد علاقه خود انتخاب کردند، یک دلیل علمی وجود دارد که عطرهای تابستانی بسیار محبوب هستند. اوری گیلبرت یک روانشناس متخصص در عطر است، او می گوید که "تابستان زمان بیشترین بوها است، این بزرگترین دسته گل است." رایحه‌هایی که ما با فصل تابستان مرتبط می‌کنیم، معمولاً به این دلیل که برای اولین بار آن‌ها را در آن لحظات مهم استشمام می‌کنیم، معنایی احساسی پیدا می‌کنند. گیبسون می‌گوید: «بوی تابستان پس‌زمینه‌ای رایج برای اوقات خوشی است که بیشتر مردم آن را با تابستان مرتبط می‌کنند، بنابراین وقتی دوباره آن‌ها را بو می‌کنیم، زمان‌های خوب گذشته را به یاد می‌آوریم و تجربیات دلپذیر جدیدی را پیش‌بینی می‌کنیم.» رایحه ها حتی به جان بخشیدن به آثار هنری کمک کرده اند. در سال 2015 گالری تیت گالری سنسوریوم خود را افتتاح کرد، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانستند چهار اثر هنری مدرن را لمس کنند، بچشند، بشنوند و بو کنند. آن‌ها با شرکت بین‌المللی طعم‌ها و عطرها (IFF) کار کردند تا بوی اسپری مو را برای ریچارد همیلتون داخلی II بازسازی کنند. IFF یکی از خانه های عطر پیشرو است که PartyLite در هر فصل با آن همکاری می کند تا بهترین عطرهای جهان را به مخاطبان ما ارائه دهد. کارشناسان آن‌ها دلیلی هستند که شکل‌های میوه‌ای و خاطره‌انگیز تمشک ریواس ما بسیار شبیه تابستان هستند و چرا صنوبر همیشه سبز دقیقاً مانند راه رفتن در جنگل‌های زمستانی است. PartyLite در طول سال ها با Gail Fowler-Krell، عطرساز ارشد در IFF، روی تعدادی از عطرهای ما کار کرده است. راه مورد علاقه او برای ایجاد و توسعه عطر، ازدواج با مدرک هنر آشپزی خود با تجربه عطرسازی است. او به ما گفت: «رایحه‌هایی که گرم و دنج هستند و باعث می‌شوند شما بخواهید برای تماشای یک فیلم کلاسیک زیر پتو در آغوش بگیرید، از عطرهای مورد علاقه من برای توسعه هستند. تاثیر روایح بر روی ادمی بسیار شگرف است بنابراین باید به این موضوع دقت نمایید که پس از انتخاب عطر مورد نظر با بهترین قیمت ادکلن نوستالژی تنها کافی ست که سبد خرید خود را در سایت عطر بهشتی تکمیل فرمایید. وقتی صحبت از رایحه‌هایی می‌شود که او را به خاطرات نوستالژیک بازمی‌گردانند، او عطرهای زیادی دارد که هنوز به او الهام می‌بخشد: یکی از موارد مورد علاقه من در مورد کار با مواد تشکیل دهنده عطر این است که آنها می توانند شما را به تجربیات و خاطرات دوست داشتنی متصل کنند. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از: برگ تنباکو - بوی برگ تنباکو، مانند زمانی که قوطی برای اولین بار در روز باز شد، مرا به سوار شدن در ماشین پدربزرگم می برد. ادویه جات - من عاشق ادویه های پخت کلاسیک (زنجبیل، دارچین، میخک، جوز هندی) و کشف ادویه های جدید و عجیب و غریب مانند زردچوبه، گشنیز و زیره هستم. من دوست دارم بفهمم چگونه با آنها یک غذای جدید درست کنم. برگ گوجه فرنگی - به عنوان یک باغبان مشتاق، هر بار که بوی برگ گوجه فرنگی را بو می کنم، به یاد مالیدن برگ ها بین انگشتانم در حالی که دارم از آنها مراقبت می کنم، می افتم. صنوبر - چه کسی بوی درخت کریسمس تازه بریده شده را دوست ندارد؟ ما هر سال به کوه‌های غرب نیویورک می‌رویم و درخت خودمان را قطع می‌کنیم، هیچ راه بهتری برای خاطره‌سازی در هر تعطیلات وجود ندارد!» قیمت ادکلن نوستالژی را می توانید از سایت عطر بهشتی استعلام نمایید. ما قیمت کف بازار عطر و ادکلن را ارائه می کنیم. شما می توانید بهترین ها را در کمترین زمان ممکنه تهیه نماییم. از عطرهای PartyLite، ترکیب میوه‌ای Mulberry در بین مخاطبان ما بسیار محبوب است و ده‌ها نفر از جامعه ما آن را به‌عنوان عطری که نمی‌توانستند بدون آن زندگی کنند نام می‌برند. برای برخی، همیشه بخشی از زندگی آنها بوده است: توت من را خیلی یاد دوران کودکی ام می اندازد. مادرم حتی زمانی که من در مهدکودک بودم عطر را دوست داشت.» وقتی از ما پرسیدیم که کدام رایحه‌های خاص باید داشته باشند، عطر میوه‌ای دیگری متمایز شد: عطر کلاسیک و پرفروش Fig Fatale. خالق آن لورا ریث، عطرساز ارشد در خانه عطر پیشرو در صنعت Givaudan است، گفت Fig Fatale رایحه مورد علاقه او است که تا به حال توسعه داده است. "این ترکیبی عالی و شاد از انجیر رسیده، نت های نوع هلو، سیب آبکی و توت وحشی، همراه با نت های شیرین و تند خامه ای است." او می گوید. این عطر نمادینی است که خیلی ها آن را دوست دارند و این مرا بسیار خوشحال می کند. دلیل این که این عطر در اشکال مختلف به خوبی حرکت می کند این است که دارای امضای بسیار قوی و واضح است. وقتی نوستالژی عطر به میان می‌آید، بسیاری از خاطرات عطر او از مادرش می‌آیند، «رز و نت‌های پودری شیرین از عطرهای مادرم برای من بسیار تحسین‌برانگیز هستند، همچنین گل‌های گل‌دار در رژ لب او. هرگز کیف قدیمی‌ای را که او برای بیرون آوردن یک دستمال کاغذی سفید گل باز می‌کرد، فراموش نمی‌کنم.» برای نظرسنجی‌کنندگان ما، عطرهای میوه‌ای تنها ترکیب‌های خوشمزه‌ای نبودند که خاطرات خوبی را به ارمغان آوردند. رایحه شیرین و لذیذ وانیل مارشملو حس نوستالژی زیادی را القا کرد. وانیل مارشمالو من را مستقیماً به دوران کودکی ام می برد، در حالی که عطرهای نانوایی پدربزرگ و مادربزرگم احاطه شده است. "این عطر کودکی در کارناوال است." "من آن را خیلی دوست دارم که آن را به عنوان عطر عروسی خود انتخاب کردم!" هر عطری که جامعه ما در پاسخ‌های خود نام می‌برد، واضح بود که مورد علاقه هر فرد خاطره‌ای خاص دارد و به آنها کمک می‌کرد تا به لحظات خاص زندگی‌شان بازگردند. ترکیبات بو دار و انواع روایح می توانند ما را تشویق به یاد آوری روایح نمایند به همین خاطر است که خرید عطر های نوستالژی در دستور کار افراد مختلف جامعه است. با خرید از سایت عطر بهشتی می توانید بهترین قیمت ادکلن نوستالژی بازار را پیدا کرده و رایحه ای با کیفیت را در اختیار داشته باشید. علم این را می گوید که عطر و مزاج به هم مرتبط هستند. از نظر ارتباط بین رایحه و خلق و خو، مطالعات نشان داده اند که رایحه های خاص نحوه عملکرد مغز افراد را تغییر می دهند. در سال 2014، شرکت تاکاساگو در ژاپن متوجه شد که اشتباهات املایی پس از پخش بوی لیمو در دفاترشان بیش از 50٪ کاهش می یابد (در صورتی که شما تعجب کنید، یاس آنها را 33٪ و اسطوخودوس تا 20٪ کاهش می دهد!). مجله ای در سال 2005 که توسط IFF نوشته شد، مطالعات آنها را در مورد تأثیرات عطرها بر خلق و خوی افراد نشان داد. آنها روشی را برای اندازه گیری این روش به نام Mood Mapping، یک تکنیک تداعی خلقی چهارگانه که به وضوح نشان می دهد که مردم چگونه به عطرهای خاص واکنش نشان می دهند، ابداع کردند. آنها دریافتند که عطرهایی مانند کلمانتین و وانیل دو مورد از رایحه‌هایی هستند که بالاترین خلق و خوی را در سوژه‌هایشان ایجاد می‌کنند. و در حالی که رایحه مرکبات آنها را تحریک می کرد، وانیل سطح استرس آنها را کاهش داد و در عین حال آنها را به همان اندازه شاد نگه داشت. اینها انواع عطرهایی هستند که قدرت آرامش بخشی دارند، به خصوص وقتی در رایحه درمانی استفاده می شوند. همه ما عطرهای خاصی داریم که به ما کمک می کند تا آرامش پیدا کنیم، چه گرم، چه خاکی، تازه، گلی یا معطر. جامعه ما عاشق استفاده از عطرها برای کمک به آنها برای رسیدن به حالتی آرام است، اما نتایج در مقایسه با رایحه‌هایی که به آنها کمک می‌کند خلق و خوی خود را بهبود بخشند، بسیار متنوع‌تر است. قیمت ادکلن نوستالژی بسته به کیفیتی که عطر مد نظرتان است متفاوت است به همین خاطر است که بهتر است قبل از خرید هر عطری به خوبی از ویژگی های آن آگاه باشید. با خرید از سایت عطر بهشتی بهترین قیمت ادکلن نوستالژی را در کمترین زمان ممکنه تهیه خواهید کرد. 

خرید عطر های نوستالژی

تهیه عطر های نوستالژی همیشه در ذهن ما بوده و هست. زیرا ما با روایح خواهیم توانست خاطرات خوب گذشته را در خود جاری و ساری نماییم. با خرید عطر های نوستالژی تداعی کردن خاطرات برای افرادی که دچار فراموشی نسبی هستند ممکن است. به همین خاطر است که پزشکان برای یاد اوری وقایع گذشته سعی دارند از روایح و تصاویری که گذشته را به یاد آدمی می آورند استفاده کنند. خرید عطر های نوستالژی نیز این فرصت را به ما می دهد که از ذهن خود کار به کشیم و گذشته را باز طراحی نماییم. افزایش قدرت ذهن در یاد آوری وقایع نیز یکی از مواهب خرید عطر های نوستالژی می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با تحیقیاتی آشنا کنیم که تاثیر روایح را بر یاد آوری وقایع و خاطرات را بررسی می کنند. خرید عطر های نوستالژی امروزه برای بسیاری تبدیل به یک دغدغه شده است و به همین خاطر است که به وب سایت های گوناگون مراجعه می کنند تا بتوانند عطر مورد نظر خود را پیدا نمایند. یافتن عطر هایی که در گذشته ما چال شده اند شاید کمی سخت باشد اما لذت بخش است. شما می توانید در سایت عطر بهشتی به راحتی به دنبال رایحه ای باشید و مشابه نمونه اورجینال آن را تهیه و خریداری نمایید. شما عزیزان می توانید با خرید عطر های نوستالژی بهترین ها را از سایت عطر بهشتی اخذ نماییم. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به روایح و دوستداران عطر است. اگر زمانی برای نوستالژی وجود داشت، این سال 2020 است. سالی که برای ما فاصله گذاری اجتماعی، خستگی زوم و پیمایش عذاب را به ارمغان آورد، بسیاری از احساس ها را از بین برده است. به همان اندازه که همه ما در تلاش هستیم تا خود را با شرایط عادی جدید وفق دهیم، فکر کردن به زمانی که هر آغوشی با نگرانی‌های اضافی همراه بود و مفهوم سفر برای رویاپردازی در نظر گرفته نشده بود، آرامش‌بخش است. هر کس به گونه ای متفاوت با اشتیاق خود به گذشته برخورد می کند. برخی از افراد دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار می کنند. دیگران تا زمانی که بتوانند دیالوگ را بازگو کنند، قسمت های کمدی مورد علاقه خود را دوباره تماشا می کنند. کشوها را غربال می کنم و در اینترنت به دنبال عطر قدیمی می گردم. از زمانی که در ماه مارس اقامت نیویورک در نظم و ترتیب آغاز شد، سرم پر از افکار عطرهای گذشته است. من همیشه عطر را دوست داشتم، اما در شرایط عادی، روی چیزهای جدید تمرکز می‌کنم، کشف خطی که هرگز در مورد آن نشنیده بودم یا آخرین نسخه از یک عطرساز محبوب. در حال حاضر مشغله من خاطرات بوی بدی است که مشخصاً از دهه 90 و اوایل دهه 00 ایجاد شده است. من که در دوران دولت کلینتون بزرگ شدم و علاقه وسواس زیادی به مد و زیبایی داشتم، راه‌اندازی‌ها را دنبال می‌کردم و به نظرم روندهای انقلابی را دنبال می‌کردم. لحظه‌ای که بوی مرکبات را می‌گیرم، به یاد CK One می‌افتم، کالوین کلین که در سال 1994 منتشر شد و بلافاصله ایده‌های قدیمی درباره جنسیت و آرایش را به چالش می‌کشید. هنوز می‌توانم تبلیغات دو صفحه‌ای را به یاد بیاورم که مدل‌هایی مانند کیت ماس و جنی اشمیزو را در سایه‌های خاکستری رند و نوارهای معطری که از مجلات پاره می‌کردم و به مچ دستم می‌مالیدم تا کاغذ خرد می‌شد. خرید عطر های نوستالژی در سایت عطر بهشتی بسیار ساده و آسان است و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش نمایید. اخیراً همه اینها ارزش به خاطر سپردن و خرید مجدد را دارند. خرید اینترنتی آخر شب من شامل جمع آوری عطرهایی است که فکر می کردم در گذشته ترک کرده ام. بسیاری از آنها دوباره فرمول بندی شده اند، متوقف شده اند یا فراموش شده اند، اما این مانع از تلاش من برای ردیابی آنها نشده است. برخی از خریدها موفقیت آمیز بوده اند - کریستال هنوز دقیقاً همان طور که من آن را به خاطر آورده ام بوی می دهد - برخی دیگر کمتر. علیرغم تلاش‌های شجاعانه‌ام، اسپری‌های بدن جوانی‌ام همان لحظه که اسپری‌ها را روی آن اسپری می‌کنم باعث سردرد می‌شود. یافتن عطرهای مورد علاقه جدید و مشابه نیز مورد توجه قرار گرفته یا از دست رفته است: بسیاری از چیزهایی که این عطرها را برای من خاص کرده است، قابل تکرار نیستند. دبیرستان فقط یک بار اتفاق می افتد و زمان زیادی که صرف تلاش برای بازآفرینی آن انرژی می شود در بهترین حالت بیهوده و در بدترین حالت غم انگیز است. برای خرید عطر های نوستالژی می توانید به سایت عطر بهشتی مراجعه نمایید. یادگرفتن اینکه ارتباط بین عطرها و دوره‌های زمانی فقط یک چیز عجیب و غریبی نیست که من ایجاد کرده بودم، آرامش بخش بود. رایحه خاص یک دهه خاص به طور مستقیم با تحولات صنعت عطر مرتبط است. کیلیان هنسی، موسس و مدیر خلاق عطرهای کیلیان، می‌گوید: «دو رایحه اساسی در آغاز دهه نود ایجاد شد و آنها روندهای بویایی قابل توجهی را به راه انداختند. هنسی از پاریس تلفنی با من درباره هنر عطرسازی و تلاقی آن با علم صحبت کرد. او گفت: «اولین پیشروی آنجل از تیری موگلر بود، جایی که آنها از ماده خامی به نام اتیل مالتول استفاده کردند و این همان نت شیرین است. شما عزیزان و گرامیان لایق بهترین ها هستیم و با خرید عطر های نوستالژی می توانید با کیفیت ترین ها را از سایت عطر بهشتی تهیه نمایید. نت دیگری که نماد دهه 90 است، کالون است. این نت دریایی است این عنصر آبی منجر به کل سبک عطر دهه 90 شد که بسیار آرام بود. البته، تمام آن آرامش از طریق شیمی با یک جنبه منفی همراه بود: صدها نسخه که تقریباً بوی یکسانی داشتند. پس از مدتی، ایجاد یک عطر شفاف بسیار آسان شد زیرا به همه این نت ها دسترسی داشتید. شما کمی هلو یا آناناس، کمی گل رز اضافه می‌کنید و اساساً هر عطر دیگری را که بعد از آن آمده است، می‌گیرید.» به مدت 15 سال، بازار با گل های شفاف بیش از حد اشباع شده بود. برندهای بزرگ به سختی از آن ساختارهای بویایی جدا شدند. دلیل اینکه عطرسازهای کوچکتر توانستند اینقدر سریع تأثیر بگذارند این بود که مصرف کنندگان از استشمام یک کپی شیرین از آنجل یا یک عطر شفاف که یک کپی از Pleasure بود خسته شده بودند. رایحه ها می توانند ذهن ما را در گیر خود کنند، خرید عطر های نوستالژی نیز این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستاوردهای علمی که منجر به فراگیر شدن هر دو دسته شد، چشم باز بود، اما عطر می تواند بسیار بیشتر از آنچه در بطری است معنی داشته باشد. برای هنسی، ارتباط بین رایحه و حافظه عمیق است - به خصوص در حال حاضر. او می گوید: «وقتی آینده نامشخص است، به گذشته روی می آورید. "شما می خواهید آن لحظات زیبا را دوباره تجربه کنید - همه ما آنها را داشته ایم - و وقتی خاطرات را به یاد می آورید می دانید که خوب خواهد بود." در حال حاضر، هنسی نیاز خود به نوستالژی را به ساخت ادکلنی که با تکنیک های دهه 1800 ساخته شده است هدایت می کند. این مفهوم علاقه مندان به تاریخ درونی او را راضی می کند، اما افکار مربوط به دوران کودکی او در دهه 90 در کار او نقش داشته است. او و عطرساز کالیس بکر، هنگام خلق Love Don’t Be Shy، لذیذ الهام گرفته از شیرینی‌پزی، به دنبال بهترین خوراکی شیرین بودند. او می‌گوید: «من می‌خواستم چیزی به قدری خوشمزه و لذیذ بسازم که کسی بخواهد گردن شما را گاز بگیرد، اما همچنین می‌خواستم از کهن الگوی فرشته دور شوم». «یک روز [کالیس] با دستور مادربزرگش برای بچه هایش مارشمالو درست می کرد. او یادداشت را برای من فرستاد و من فقط آن را دوست داشتم، دقیقاً همان چیزی بود که دنبالش بودم. همه ما در دوران کودکی مارشمالو داشتیم و این فقط خاطرات بسیار زیبایی را برای ما به ارمغان می آورد. جای تعجب نیست که شایعه شده است که عطر مورد علاقه ریحانا است. روایح می توانند زندگی افراد را متحول کنند خرید عطر های نوستالژی نیز این قابلیت را به ذهن آدمی می دهند تا خاطرات را باز طراحی نموده و شرایط گذشته را در ذهن ما تداعی کنند. از زمان گپ زدن با هنسی، ادغام سلیقه بزرگسالانم با هوس های قدیمی آسان تر شده است. من نیازی به وارد شدن به جنگ مزایده eBay بر سر آخرین بطری عطر طراحان متوقف شده ندارم. چیزهای خوب زیادی وجود دارد که گرفتن آنها راحت تر است. در هلو تلخ تازه‌ای که تام فورد به بازار عرضه کرده است، لذت‌های ساخارین ترکیبی از نعناع هندی و میوه‌ای آنجل را یافته‌ام که با افزودن پرتقال خونی و کنیاک خوش‌بو، انرژی‌بخشی دوباره به آن می‌دهد. مفهوم unisex معرفی شده توسط CK One یک جنبش را آغاز کرد و این روزها عطرها دیگر محدود به ایده هایی در مورد جنسیت نیستند. Initio Parfums Privés' Rehab، یکی دیگر از آفرینش‌های مد پیشرو که مورد علاقه مردان و زنان است، آخرین موردی است که محبت‌های من را جلب کرده است. نقطه مقابل طراوت CK، چوبی را با کمی اعتیادآور به تنباکو، همانطور که از نامش پیداست، کج می کند. هیچ یک از این دو ترکیب فریب یا کپی یک رایحه موجود نیستند، اما به شیوه‌ای به گذشته اشاره می‌کنند که احساس مدرن می‌کند. عطر های نوستالژی امروزه بسیار مورد پس افراد بالای 25 سال است زیرا این افراد در طول عمر خود از روایح و ادکلن های گوناگون را استفاده کرده اند تا به این وسیله بهترین تجربه را در باز طراحی گذشته خود داشته باشند. اغوای طلسم عشق دشوارتر بوده است. در حالی که اسپری واقعی بدن ویکتوریا سیکرت دیگر برای من جذابیتی ندارد، نتوانستم چیزی پیدا کنم که همان سطح فانتزی را به من ارائه دهد. Killian’s Love Don’t Be Shy با تداعی های ریحانا نزدیک می شود. با این حال، کیفیت غیرقابل احترام مارشمالو آن را در یک دسته جداگانه (و مبتکرانه تر) قرار می دهد، دسته ای که باعث می شود من از آن برای شایستگی های خودش لذت ببرم. در حالی که جستجوی گوگل برای عطری که باعث شود احساس کنید آدریانا لیما هستید غیرممکن است، من همچنان مراقب آن هستم. چه کسی می داند، شاید وسواس نوستالژی 2020 منجر به عطر جدید جسورانه ای شود که ما را برای دهه ها صحبت می کند. به دنبال به روز رسانی بوی امضا هستید؟ عطرهای جدید این فصل به آرامی رپرتوار ما را از عطرهای درخشان و زیبای تابستانی که توسط گل های سفید، میوه های آبدار درخشان و عناصر "خورشیدی" درخشان تسلط دارند، به مکانی نرم تر، گرم تر و به آرامی نوستالژیک گسترش می دهند. با سرد شدن هوا، نت‌های عطری غنی‌تر و تند اغلب روی کارت‌ها وجود دارد. عناصر دسته این فصل - شیرین، تند، مشک، چوب را در نظر بگیرید با آرزوی روزافزون ما برای انتخاب عطرهایی که با محیط و خلق و خوی ما مطابقت دارند یا آن را تقویت می کنند، همگام هستند. نت‌های سبز تازه‌تر نیز ما را با طبیعت پیوند می‌دهند، حتی زمانی که زمان بیشتری را در داخل خانه می‌گذرانیم. گزارش آینده بازار عطر مینتل در سال 2022 نشان می‌دهد که این بیماری همه‌گیر اولویت‌های ما را از تاثیری که استفاده از عطر بر دیگران می‌تواند داشته باشد (به عنوان مثال، نقش قدیمی رایحه در اغواگری) و به سمت رایحه‌های احساس خوب و آرامش بخش تغییر داده است. در این گزارش آمده است: "ادغام بیشتر عناصر سلامت محور، مانند مزایای عملکردی، مصرف کنندگانی را که مشتاق مراقبت از سلامت عاطفی، شناختی و جسمی خود هستند، جذب می کند." عطر های جذاب مردانه امروزه می توانند مورد پس بانوان نیز قرار بگیریند و هدیه دادن عطر های نوستالژی مردانه نیز می توانند تاثیر عمیقی را بر ذهن افراد ایجاد کند. شما عزیزان و گرامیان می توانید با خرید عطر های نوستالژی از سایت عطر بهشتی به دنیای لذت بخش خاطرات خوب خود خوش آمد بگویید. با توجه به کمبود برخی از مواد طبیعی گرانبها که برای تولید عطرها به طور سنتی ضروری هستند و مقادیر زیادی از این مواد مورد نیاز، به دنبال جایگزینی به اولویت اصلی تبدیل شود. Givaudan، یکی از بزرگترین تولید کنندگان طعم و عطر در جهان، و عرضه کننده بسیاری از آشناترین عطرها در قفسه فروشگاه های بزرگ، چندین سال است که روی ایده افزایش چرخه مواد اولیه کار می کند. یکی از رویکردهای آن شامل استخراج اجزای بویایی از گلبرگ های رز برای بار دوم پس از فرآوری آنها است. گلبرگ های فرآوری شده به جای دور ریختن، محصول جدیدی را با مشخصات بویی متفاوت، اما همچنان مطلوب ارائه می دهند. روش دیگر عصاره چوب سدر است که از خاک اره تهیه می شود. به عنوان محصول جانبی صنعت مبلمان جمع آوری شده است. اولین دور فرآوری آن منجر به تولید روغن چوب سرو می شود. دوم، یک ماده معطر جدید برای استفاده از عطر. محدودیت های طبیعت در ارائه انواع مناسب مورد نیاز برای عطر سازی ها سبب شده است که قوانین ا.ف.ر.ا بر روی منابع طبیعی متمرکز باشد و محدیدت هایی را برای تولید کنندگان عطر و رایحه ایجاد نماید. اسانس سازی ها می توانند از مواد شیمیایی جایگزین به جای استفاده از حیوانات و گیاهان حیات وحش، در حفاظت از منابع طبیعی کوشا باشند. برای خرید عطر های نوستالژی نیز باید به حراست از این مناسب دقت کرد. رایحه وسیله ای برای انتقال مفهوم است. فقط یک ولت از عطری که در دوران نوجوانی استفاده می‌کردید طول می‌کشد و بلافاصله به پارک اسکیت محلی برمی‌گردید و نوشیدنی باکاردی بریزر نارنجی می‌نوشید و دوستتان را در حال پیاده‌روی با کسی از گوشه چشم نوجوانتان تماشا می‌کنید. یک معیار مبتنی بر زیبایی از گذار بین دوران کودکی و بزرگسالی، اولین عطرهایی که استفاده می کنیم با فرمون های ساطع شده از بدن جوان ترکیب می شود تا خاطرات ما از سال های شکل گیری زندگی را تعریف کند. در اینجا ما نه عطری را که برای مدتی ساده تر نوستالژی را القا می کنند، تشریح می کنیم. سمبل ها و نماد ها وسیله ای برای انتقال مفاهیم هستند، عطر هایی که برای عموم افراد جامعه در یک دهه محبوب می شوند یاد اور پیروزی ها شکست ها و انواع وقایع تاریخی خواهند بود. بنابراین برای خرید عطر های نوستالژی باید به این موضوعات نیز دقت نمایید. شما عزیزان می توانید با خرید عطر های نوستالژی از سایت عطر بهشتی در خاطرات گذشته خود شنا کرده و خوبی های دوران و ادوار گذشته را در زندگی امروزی خود جاری نمایید. 

اشتراک گذاری

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.